CCC będzie kusić arabskich szejków. W planach 60 sklepów

CCC podpisało umowę franczyzową z Apparel Group, przewidującą współpracę w zakresie sprzedaży obuwia na terytorium 6 krajów regionu Bliskiego Wschodu. Grupa będzie dostarczać obuwie m.in. do Arabii Saudyjskiej, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Kuwejtu, Omanu, Kataru oraz Bahrajnu.

Reklama

Otwarcie pierwszych sklepów planowane jest na początku 2019 roku. Zapisy umowy przewidują, że do roku 2023 ma powstać co najmniej 60 sklepów o łącznej powierzchni co najmniej 40 tys. mkw.

Salony CCC w krajach Bliskiego Wschodu będą otwierane w nowym koncepcie sklepowym. Zlokalizowane będę w wiodących centrach handlowych na wszystkich 6 rynkach. Partnerem franczyzowym CCC została spółka Apparel, wiodący podmiot na rynku detalicznym, doświadczony w segmencie obuwia, operator franczyz wielu globalnych marek, takich jak Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Aldo, Skechers, New Balance, Crocs. Odpowiada również za udany rozwój polskiej firmy Inglot w tym regionie.

– Rozwój CCC na Bliskim Wschodzie będzie odbywać się w modelu franczyzowym. Dobraliśmy renomowanego partnera, dającego pewność sukcesu na tych dość odległych rynkach, gdzie łącznie jest blisko 50 milionów konsumentów i gdzie widzimy docelowo potencjał na poziomie 200-400 sklepów. Współpracując z Apparel, jako CCC będziemy jednocześnie budować znajomość i doświadczenie dotyczące specyfiki rynku Bliskiego Wschodu i krajów ościennych. Widzimy w tej części świata szansę zdobycia pozycji jednego z kluczowych graczy na rynku obuwia w naszym segmencie – komentuje Dariusz Miłek, prezes CCC.

Umowa franczyzowa dotyczy dystrybucji towarów poprzez sieć sklepów detalicznych pod marką CCC oraz poprzez dedykowane dla Bliskiego Wschodu kanały on-line zarządzane przez Apparel. Porozumienie zostało zawarte na okres 10 lat z możliwością jego przedłużenia o kolejne 10 lat.

Umowa franczyzowa na region Bliskiego Wschodu stanowi kolejny etap realizacji strategii ekspansji i rozwoju sieci sprzedaży zagranicznej CCC.

propertynews.pl

Top