OD 13 LUTEGO ZMIANA ORGANIZACJI OBSŁUGI W SPRAWACH PASZPORTOWYCH

Udostępnij

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu reorganizuje formułę obsługi paszportowej od 13 lutego 2023 roku.

Reklama

Zmiana w organizacji obsługi Klienta w sprawach paszportowych następuje w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu oraz Delegaturach w Jeleniej Górze, Legnicy i Wałbrzychu.

Zwiększona została liczba rezerwacji przez Internet, polepszając tym samym komfort osób oczekujących bezpośrednio na wyrobienie paszportu.

Rezerwacje internetowe uruchamiane są każdego dnia od godz.19.00, aż do wyczerpania dostępnych terminów na stronie https://rezerwacje.duw.pl

Od poniedziałku do piątku, wnioski na wyrobienie paszportu będą przyjmowane  w godz.9.00 -12.00 wyłącznie od  Klientów posiadających rezerwację internetową.

Od godziny 12.00 do 15.50 możliwe będzie pobranie biletów dla Klientów bez rezerwacji, aż do wyczerpania puli biletów na dany dzień.

Wydawanie paszportów dla Klientów z rezerwacjami i bez rezerwacji od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 16.00.

W Terenowych Punktach Paszportowych w Bogatyni, Dzierżoniowie, Głogowie, Kłodzku, Lubinie, Polkowicach, Trzebnicy, Wołowie i Ząbkowicach Śląskich sposób obsługi klienta nie ulega zmianie. Serdecznie zachęcamy mieszkańców z tych obszarów województwa dolnośląskiego do składania wniosków również w tych Punktach.

 

Biuro prasowe Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu

Top