„Za duży na bajki” – Helios zaprasza na przedpremierowe pokazy z konkursami

Udostępnij

Dorastanie, pierwsza miłość, nadopiekuńcza mama, szalona ciotka i wielki turniej… W życiu 10-letniego e-sportowca to nie lada wyzwania! Film „Za duży na bajki” to niezwykle ciepła, zabawna i pobudzająca wrażliwość opowieść o stawianiu czoła trudnym tematom. Sieć kin Helios zaprasza na specjalne pokazy przedpremierowe z konkursami już podczas najbliższego weekendu, w dniach 12 i 13 marca.

Reklama

W życiu Waldka następuje prawdziwe trzęsienie ziemi – podczas nieobecności mamy zostaje pod opieką szalonej i nieprzewidywalnej ciotki, która zafunduje mu prawdziwy obóz przetrwania, ale przy okazji bohater otrzyma od niej najcenniejszą lekcję życia!

Scenariusz filmu został napisany przez Agnieszkę Dąbrowską i jest oparty na książce jej autorstwa o tym samym tytule. Książka wzbudziła wiele pozytywnych opinii wśród nauczycieli i rodziców, a dla tych ostatnich, jak i dla dzieci, została okrzyknięta lekturą obowiązkową.

„Za duży na bajki” to opowieść, o tym co jest w życiu ważne dla młodych ludzi. To warty zobaczenia film, który bawi, uczy i wzrusza widzów. Na małych kinomanów przed seansem czekać będą quizy i zagadki do rozwiązania, a nagrodami w konkursach będą książki oraz gry planszowe!

Helios zaprasza na specjalne pokazy przedpremierowe już podczas najbliższego weekendu, 12 i 13 marca. Szczegóły oraz bilety dostępne są pod adresem: www.helios.pl/zaduzynabajki. Zapraszamy na pozytywne seanse i do wspólnej zabawy w rodzinnym gronie!

 

 

 

 

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).

Top