ZUS dyżury eksperckie w lutym Legnica Lubin Wiadomości ZUS by rs - 12 lutego 20240 Udostępnij Bezpłatne dyżury ekspertów ZUS. Zapraszamy do konsultacji telefonicznych. – Wielu klientów szuka informacji o tym jak starać się o układ ratalny ponieważ mają zadłużenie w ZUS – mówi Iwona Kowalska-Matis regionalny rzecznik prasowy ZUS na Dolnym Śląsku – Nasi eksperci będą udzielali informacji telefonicznie pod numerem 71 36 06 382. Proszę jednak pamiętać, że ten numer jest aktywny tylko w dniach i godzinach dyżurów – wyjaśnia. Dyżury naszych ekspertów są organizowane przez cały rok. Szczegóły na stronie https://www.zus.pl/o-zus/kalendarium/szkolenia W lutym mieszkańcy Dolnego Śląska mogą skorzystać z porad tematycznych dot. różnych zagadnień z obszaru ubezpieczeń społecznych. Dyżury są organizowane w wybrane dni tygodnia, zawsze między godz. 10:00 a 12:00. Wykaz tematów na dyżury telefoniczne ZUS w lutym: Temat: Udzielanie informacji z zakresu ustalania stopy procentowej na ubezpieczenie wypadkowe – dokument ZUS IWA – 8 lutego; nr tel.: 75 646 89 64; Temat: Dyżur dla nauczycieli – jak przystąpić do projektów edukacyjnych ZUS dla szkół średnich i podstawowych – 9 lutego; nr tel.: 76 876 41 63; Temat: Jak poprawnie wypełniać dokumenty do wypłaty zasiłków przez płatnika i ubezpieczonego – 15 lutego; nr tel.: 76 876 45 38; Temat: Zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilnoprawnych – 19 lutego; nr tel.: 76 844 21 18; Temat: Jak wyjechać do sanatorium z ZUS? – 21 lutego; nr tel.: 76 876 40 67; Temat: Obsługa wniosku o rentę z tytułu niezdolności do pracy – 23 lutego; nr tel.: 76 876 46 78; Temat: Ulgi w spłacie należności dla przedsiębiorców – jak się o nie starać? – 27 lutego; nr tel.: 76 876 43 90. Link do bazy z tematami Luty – dyżury telefoniczne w legnickim Oddziale ZUS – ZUS – Takie porady telefoniczne naszych ekspertów z ZUS mogą być użyteczne dla mieszkańców – mówi Emilia Nowakowska z legnickiego Oddziału ZUS. – Dyżury telefoniczne są organizowane przez cały rok, bo taka jest potrzeba. Chcemy wspierać naszych klientów również tą drogą. O kolejnych tematach i terminach dyżurów telefonicznych będziemy informowali mieszkańców.