Helios zaprasza na Mikołajkowy Maraton Grozy!

Udostępnij

Mikołajki w tym roku wypadają w poniedziałek, niemniej Helios rozpocznie wielkie filmowe świętowanie już w piątek! Udział w maratonie pełnym grozy to idealny prezent mikołajkowy dla wszystkich miłośników horrorów ponieważ już 3 grudnia wielbiciele mrocznego kina zobaczą zestaw aż czterech porywających filmów!

We wszystkich kinach Helios w całej Polsce 3 grudnia, na godzinę przed wybiciem północy, rozpocznie się Mikołajkowy Maraton Grozy. Strach się bać! Zestaw filmów dobrany przez sieć na Mikołajkowy Maraton Grozy zdecydowanie przyprawi o dreszczyk emocji każdego fana mocnych wrażeń na wielkim ekranie!

Reklama

Jako pierwsze wyświetlone zostaną aż dwie przedpremiery: „Kalendarz adwentowy” oraz „Syn”. Po tych tytułach przyjdzie czas na „Klątwę młodości” i… polowanie na czarownice. Końcówka maratonu to niezwykle klimatyczne „Nocne istoty”. Mroczne legendy, nawiedzone domy, przerażające tajemnice, opętanie – takimi motywami przepełniony będzie najbliższy maraton filmowy Heliosa!

Skarpetki, czekoladki? To wszystko już było! Prezentem mikołajkowym dalekim od powtarzalności będzie zdecydowanie bilet na Mikołajkowy Maraton Grozy. Odpowiednia dawka emocji z pewnością sprawi, że heliosowe Mikołajki zapadną w pamięć na długo każdego kinomana! Taka dawka grozy jeszcze długo po powrocie do domu nie pozwoli nikomu zasnąć.

Czas kupić bilety, wchodząc na stronę www.helios.pl/nmf_mikolajkowy, a następnie zaopatrzyć się w dobry nastrój, poćwiczyć mocne nerwy i stawić się 3 grudnia w kinie Helios na mrożących krew w żyłach grudniowych seansach!

 

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).

Top