Media społecznościowe przepisem na sukces

Udostępnij

Facebook, YouTube czy Instagram to kanały na które zaglądamy praktycznie codziennie. Na całym świecie Facebook pozyskał już ponad miliard aktywnych użytkowników, którzy każdego dnia wykazują działalność w serwisie. Użytkownicy pozostałych serwisów takich jak Twitter czy na popularniejsze blogi zaglądają przynajmniej kilka razy w miesiącu. Nic więc dziwnego, że działania marketingowe przeprowadzane przy pomocy Internetu coraz częściej okazują się skuteczniejsze niż tradycyjna reklama.

Fanpage

Praktycznie każda szanująca się firma czy przedsiębiorstwo posiada swój własny fanpage na Facebook’u. Nie da się ukryć, że zdecydowanie większy sukces osiągają firmy, których oferta dostosowana jest do młodszych pokoleń, jednak te starsze również zaczynają przekonywać się do portali społecznościowych zakładając na nich własne konta.

Największą zaletą utworzonego fanpage jest jego interaktywność. Aby użytkownik był na bieżąco z jego treścią musi kliknąć wszystkim znany „like”, który jest synonimem chęci otrzymywania obrazów, filmów, treści i linków, jakie udostępnia dana firma. W gestii osób zajmujących się reklamom danego przedsiębiorstwa leży, żeby fanpage wyglądał i działał w taki sposób, jakiego oczekują jego obserwatorzy. Odbiorcy mają możliwość systematycznego wyrażania swoich opinii przy pomocy klikania like’ów i emoji wyrażających ich aprobatę lub jej brak, jak również pisania komentarzy, które mogą być początkiem dyskusji toczącej się pomiędzy firmą a konsumentem. Dzięki tego rodzaju poczynaniom ze strony odbiorców właściciele firm mogą w prosty sposób dowiedzieć się czego oczekują od nich ich klienci. iPapus (agencja marketingowa) oferuje profesjonalne usługi w zakresie pozycjonowania stron, tworzenia stron i innych usług związanych z internetowym marketingiem.

Social media

Instagram czy snapchat to tylko dwa przykłady social media, które pozwalają na szybki i łatwy kontakt z wybraną grupą docelową. W tym przypadku jednak wszelkie działania muszą być dobrze przemyślane, żeby dana reklama nie była zbyt nachalna. Powinna ona przyciągać nowych klientów, a nie wręcz przeciwnie – zniechęcać ich do korzystania z naszych usług.

Zgodnie z tym co twierdzi William Holeksa z londyńskiej agencji marketingowej Internetum (https://www.internetum.com/marketing/), w Digital Marketing drzemie ogromny potencjał, wystarczy jedynie wiedzieć, w jaki sposób go wykorzystać. Działania dzięki którym można zyskać przychylność danego grona odbiorców, równie dobrze mogą całkowicie zrazić go do naszej firmy.

Artykuł sponsorowany

Top