Pokoleniowo na sportowo – KGHM po raz kolejny przystępuje do akcji Dwie Godziny dla Rodziny

Udostępnij

Rodzinne turnieje sportowe, konkursy, poradniki dla pracowników – KGHM Polska Miedź S.A. po raz trzeci przystępuje do ogólnopolskiej akcji „Dwie Godziny dla Rodziny” wspierającej działania organizacji i przedsiębiorstw na rzecz harmonijnego łączenia ról w życiu zawodowym i prywatnym. Oprócz Oddziałów KGHM swój udział w akcji zadeklarowało kilkanaście spółek z Grupy Kapitałowej.

– Jako pracodawca robimy wiele, aby pozytywnie inspirować i wzmacniać więzi rodzinne naszych pracowników. Realizujemy wiele przedsięwzięć prorodzinnych, a akcja „Dwie Godziny dla Rodziny” to już niemal tradycja. Jesteśmy przekonani, że działania te przynoszą efekty, także w postaci rezultatu biznesowego: wysokiej efektywności, odporności na wypalenie zawodowe czy braku absencji z powodu problemów zdrowia psychicznego naszej załogi – powiedział Marcin Chludziński, Prezes Zarządu KGHM Polska Miedź S.A.

Reklama

Głównym celem tegorocznej akcji pod hasłem „Pokoleniowo na sportowo” jest zainspirowanie pracowników KGHM, aby wolny czas spędzali z bliskimi, na łonie natury, w formie wycieczki, na sportowo, na dobrej rozmowie i tym samym wzmacnianiu więzi rodzinnych.

15 maja KGHM zaprasza pracowników do udziału w Turnieju Rodzinnym, który będzie polegał na rozgrywkach i konkurencjach sprawnościowych w 5-osobowych rodzinnych drużynach. Zawody zaplanowano na boisku Akademii Zagłębia Lubin. Oprócz tego firma przygotowała szereg konkursów, broszurę dla dzieci i poradnik aktywności fizycznej dla całej rodziny, które trafią do pracowników Grupy KGHM w wersji papierowej i online.

Pomysłodawcy Dwóch Godziny dla Rodziny przekonują, że – paradoksalnie – czas pandemii może być dobrą okazją do zapoczątkowania w naszym życiu nowych, zdrowych nawyków.

KGHM od lat aktywnie wdraża i wspiera wszelkiego rodzaju projekty na rzecz rodziny i społeczności lokalnych m.in. w Zagłębiu Miedziowym. W ramach działań prowadzimy m.in. program EKO-Zdrowie, w tym cykliczne zajęcia nordic walking dla dorosłych oraz lekcje nauki pływania dla dzieci.

Kampania #2h4family od momentu jej zainicjowania przez Instytut Humanites wpisała się w kalendarz ponad 1000 firm. W 2020 roku do ruchu dołączyli pracodawcy z 18 krajów na całym świecie, tworząc tym samym globalny ruch społeczny na rzecz pogłębiana relacji z najbliższymi w rodzinie i w środowisku pracy.

Więcej o akcji w KGHM: www.kghm.com/rodzina


 

Top