Więcej połączeń do Kotliny Jeleniogórskiej

Jak piękna jest Kotlina Jeleniogórska nikomu nie trzeba przypominać. Uwielbiamy odwiedzać miejsca, które dają ukojenie dla oczu, wyciszają nasze nastroje i dają pozytywną energię. Karpacz, Śnieżka, Polana Jakuszycka, Szklarska Poręba czy Świeradów Zdrój – któż o tych miejsca nie słyszał.

W Intertrans PKS S.A. w Głogowie znamy upodobania mieszkańców Zagłębia Miedziowego i wiemy jak chętnie wyjeżdżają do tych atrakcyjnych turystycznie miejsc.

Dlatego systematycznie rozszerzana jest lista połączeń. Wiosną uruchomione zostało dodatkowe popołudniowe,całotygodniowe połączenie do Karpacza, które cieszy się wielką popularnością wśród pasażerów.

Teraz postanowiliśmy stworzyć kolejne połączenie, by ułatwić mieszkańcom wyjazdy w Karkonosze i Góry Izerskie.

Od 30 listopada z Dworca Autobusowego w Głogowie w każdy piątek, sobotę iniedzielę o godz. 8.20 odjeżdża autobus do Świeradowa Zdroju przez Szklarską Porębę. Jedziemy przez Polkowice o godz. 8:45, Lubin o godz. 9:00 i Legnicę o godz. 9:30.

Do Szklarskiej Poręby przyjeżdżamy o godz. 11:30 a kończymy w Świeradowie Zdroju o 11:55.

W drogę powrotną ruszamy o godz. 15:25, by do Głogowa dojechać o godz. 19:00.

Autobus jest specjalnie dedykowany do obsługi tej trasy, na jego pokładzie każdy podróżny znajdzie przewodniki i materiały promocyjne, pomocne w zwiedzaniu tych pięknych miejscowości i gór.

Do końca stycznia obowiązują preferencyjne ceny.

Bilety najlepiej nabywać w sprzedaży internetowej na platformie e-podroznik.pl ale dostępne są też w kasach na Dworcu oraz u kierowcy.