Zagłębie Biznes Klub. Nowy projekt Miedziowych

Ponad 120 osób, reprezentujących około 100 firm pojawiło się w piątkowy poranek na Stadionie Zagłębia w Lubinie, gdzie uroczystym śniadaniem biznesowym zainaugurowano Zagłębie Biznes Klub. To nowy projekt Zagłębia Lubin.

Reklama

Projekt, który cieszy się olbrzymim zainteresowaniem wśród firm z całego regionu. – Stuprocentowa frekwencja pokazuje, że jest miejsce na takie przedsięwzięcia – mówi Prezes Zarządu Zagłębia Lubin Robert Sadowski.

Banki, firmy z grupy kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A., agencje eventowe, hurtownie spożywcze, dealerzy samochodowi, restauracje, siłownie czy kancelarie prawne – podczas śniadania pojawiły się firmy z kilkudziesięciu branż.

– Zachęcamy do współpracy przedsiębiorców niezależnie od sektora. Wszyscy są mile widziani w naszym klubie biznesowym – zapewnia Prezes Zarządu Zagłębia Lubin Robert Sadowski. – Nie ograniczamy się również geograficznie, do klubu wstąpić mogą firmy z całej Polski.

I rzeczywiście, do Lubina przyjechali goście nie tylko z Lubina czy okolicznych Legnicy lub Wrocławia, ale również z bardziej odległych Częstochowy, Gubina czy Zielonej Góry. Podczas spotkania każdy miał chwilę, by powiedzieć kilka słów o swojej firmie i nawiązać nowe kontakty podczas kuluarowych rozmów. Niektóre z nich zaowocowały już nawet pierwszymi umowami.

Spotkanie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem, że Zagłębie już kilka dni wcześniej musiało zamknąć rejestrację uczestników. Ci, którzy nie zdołali się dostać na pierwsze spotkanie, będą jednak mogli pojawić się na kolejnych, które organizowane będą cyklicznie – zazwyczaj raz w miesiącu.

– Jestem dumny, że mogę współpracować z Zagłębiem Lubin już od ponad roku – mówił Mariusz Kupiec, prezes firmy Energo-Kontrol, która przecierała szlaki i jako pierwsza wstąpiła do klubu już ponad rok temu. Niedługo później dołączyła do niej Grupa Piast.

Teraz klub ma zmienić charakter funkcjonowania i dać jeszcze więcej korzyści jego członkom. Od oszczędności w firmie, przez reklamę i nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych aż po – w konsekwencji – zwiększenie sprzedaży.

Prezes Zarządu Zagłębia Lubin podkreśla też, że do klubu wstąpić mogą nie tylko firmy sympatyzujące z Miedziowymi. Na współpracy skorzystają bowiem przede wszystkim dzieci i młodzież.

– Środki pozyskane z wykupionych przez naszych partnerów pakietów sponsorskich chcemy przeznaczyć przede wszystkim na rozwój Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie, która już dziś należy do najlepszych w kraju i regionie – tłumaczy Robert Sadowski.

Mowa tu chociażby o budowie jeszcze bardziej profesjonalnego zaplecza dla młodzieży choćby w zakresie opieki medycznej czy odnowy biologicznej. Pieniądze trafią również na kształcenie kadry szkoleniowej w akademii.

Zagłębie Biznes Klub to projekt, który zrzesza przedsiębiorców pod patronatem Zagłębia. Klub z Lubina na początku września podpisał umowę, dzięki której dołączył do grupy Partnerskich Klubów Biznesu, które działają już w 10 miastach w całym kraju.

Wszystkich przedsiębiorców zainteresowanych dołączeniem do Zagłębie Biznes Klubu zapraszamy do kontaktu pod adresem biznes@zaglebie.com oraz mateusz.bartczak@zaglebie.com. Koordynatorem projektu z ramienia Zagłębia Lubin jest były zawodnik i kapitan Miedziowych Mateusz Bartczak.

Źródło: Zagłębie Lubin SA
Foto: Zagłębie Lubin SA

Top